Γυαλιά 3D Gaming Asus
1998: Η εταιρία Asus διαθέτει την πρώτη κάρτα γραφικών ASUS V3800 TNT2 που υποστηρίζει σύστημα γυαλιών 3D. 'Ετσι, τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν τα συστήματα Direct3D ή OpenGL, προσφέρουν στερεοσκοπική εμπειρία μέσω της τεχνολογίας shutterglass (ενεργό Shutter στα γυαλιά) των γυαλιών Asus VR-100.
Τα γυαλιά 3D Asus VR-100 χρησιμοποιούν την τεχνική «ενεργού shutter (φωτοφράκτη)». Είναι γυαλιά υγρών κρυστάλλων (LCD liquid Crystal Display). Οι υγροί κρύσταλλοι πολώνουν το φως όταν βρίσκονται σε ηλεκτρικό πεδίο. Το πολωμένο φως μπορεί να περνάει μέσα από τα γυαλιά ή να διακόπτεται, χρησιμοποιώντας ένα πολωτικό φίλτρο κατάλληλης πολικότητας. Έτσι τα γυαλιά λειτουργούν σαν διακόπτες του φωτός, άλλοτε του επιτρέπουν να περάσει και άλλοτε όχι. Μάλιστα όταν το ένα "γυαλί" επιτρέπει το φως να περάσει στο ένα μάτι, το άλλο γυαλί διακόπτει το φως για το δεύτερο μάτι. Έτσι το κάθε μάτι βλέπει διαφορετική εικόνα. Αν η εναλλαγή των εικόνων γίνεται αρκετά γρήγορα, οι διαφορετικές εικόνες που φτάνουν στα δύο μάτια δημιουργούν την τρισδιάστατη αντίληψη. Προφανώς αν στην απλές οθόνες υπολογιστών χρειάζεται ανανέωση εικόνας 72 Hz για να μην είναι αισθητά τα pixels, τώρα απαιτείται η διπλάσια ταχύτητα των 150 Hz.
-
Τίτλος
Γυαλιά 3D Gaming Asus
-
Τύπος
Αντικείμενα Προβολής Εικόνας
-
Θέμα
Υπολογιστές
-
Περιγραφή
1998: Η εταιρία Asus διαθέτει την πρώτη κάρτα γραφικών ASUS V3800 TNT2 που υποστηρίζει σύστημα γυαλιών 3D. 'Ετσι, τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν τα συστήματα Direct3D ή OpenGL, προσφέρουν στερεοσκοπική εμπειρία μέσω της τεχνολογίας shutterglass (ενεργό Shutter στα γυαλιά) των γυαλιών Asus VR-100.
Τα γυαλιά 3D Asus VR-100 χρησιμοποιούν την τεχνική «ενεργού shutter (φωτοφράκτη)». Είναι γυαλιά υγρών κρυστάλλων (LCD liquid Crystal Display). Οι υγροί κρύσταλλοι πολώνουν το φως όταν βρίσκονται σε ηλεκτρικό πεδίο. Το πολωμένο φως μπορεί να περνάει μέσα από τα γυαλιά ή να διακόπτεται, χρησιμοποιώντας ένα πολωτικό φίλτρο κατάλληλης πολικότητας. Έτσι τα γυαλιά λειτουργούν σαν διακόπτες του φωτός, άλλοτε του επιτρέπουν να περάσει και άλλοτε όχι. Μάλιστα όταν το ένα "γυαλί" επιτρέπει το φως να περάσει στο ένα μάτι, το άλλο γυαλί διακόπτει το φως για το δεύτερο μάτι. Έτσι το κάθε μάτι βλέπει διαφορετική εικόνα. Αν η εναλλαγή των εικόνων γίνεται αρκετά γρήγορα, οι διαφορετικές εικόνες που φτάνουν στα δύο μάτια δημιουργούν την τρισδιάστατη αντίληψη. Προφανώς αν στην απλές οθόνες υπολογιστών χρειάζεται ανανέωση εικόνας 72 Hz για να μην είναι αισθητά τα pixels, τώρα απαιτείται η διπλάσια ταχύτητα των 150 Hz.
-
Δημιουργός
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία