Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Citroen 2CV

Αυτοκίνητο Citroen 2CV
Το αυτοκίνητο που αγαπήθηκε από σπουδαστές, αγρότες, νοικοκυρές, διανοούμενους και κάθε επαγγελματία που δεν τον ένοιαζαν τα λιτά και όχι τόσο αναπαυτικά καθίσματα του, ούτε τα άλλα αυτοκίνητα που συνεχώς το προσπερνούσαν. Εξάλλου τα δυνατά του σημεία ήταν η λειτουργικότητα και η οικονομία. 
Σχεδιασμένο την δεκαετία του '30, το πρώτο πρωτότυπο ολοκληρώθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 1939 -μία μέρα πριν την έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η είσοδός του στην πλήρη παραγωγή έγινε το 1948 με αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το πρωτότυπο. Στη βασική του έκδοση, που διατηρήθηκε για πολλά χρόνια, διέθετε αερόψυκτο κινητήρα τύπου Boxer των 375 κ.ε. και 9 ίππων και εμπρόσθια μετάδοση κίνησης. Το σύστημα ανάρτησης ήταν ιδιότυπο, με ανεξάρτητη ανάρτηση στους 4 τροχούς. Το σασί ήταν τύπου "πλατφόρμας" από πρεσαρισμένη λαματίνα, η οροφή καλυπτόταν πάντα με μουσαμά και η θέρμανση τον χειμώνα εξασφαλιζόταν από τον θερμό αέρα που διοχευόταν από τον κινητήρα.
Παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1990 όταν ξεπεράστηκε εντελώς από τα "οικονομικά" αυτοκίνητα των άλλων εταιρειών που πρόσφεραν μεγαλύτερες ταχύτητες και περισσότερη ασφάλεια. 
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Citroen 2CV
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Το αυτοκίνητο που αγαπήθηκε από σπουδαστές, αγρότες, νοικοκυρές, διανοούμενους και κάθε επαγγελματία που δεν τον ένοιαζαν τα λιτά και όχι τόσο αναπαυτικά καθίσματα του, ούτε τα άλλα αυτοκίνητα που συνεχώς το προσπερνούσαν. Εξάλλου τα δυνατά του σημεία ήταν η λειτουργικότητα και η οικονομία. 
    Σχεδιασμένο την δεκαετία του '30, το πρώτο πρωτότυπο ολοκληρώθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 1939 -μία μέρα πριν την έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η είσοδός του στην πλήρη παραγωγή έγινε το 1948 με αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το πρωτότυπο. Στη βασική του έκδοση, που διατηρήθηκε για πολλά χρόνια, διέθετε αερόψυκτο κινητήρα τύπου Boxer των 375 κ.ε. και 9 ίππων και εμπρόσθια μετάδοση κίνησης. Το σύστημα ανάρτησης ήταν ιδιότυπο, με ανεξάρτητη ανάρτηση στους 4 τροχούς. Το σασί ήταν τύπου "πλατφόρμας" από πρεσαρισμένη λαματίνα, η οροφή καλυπτόταν πάντα με μουσαμά και η θέρμανση τον χειμώνα εξασφαλιζόταν από τον θερμό αέρα που διοχευόταν από τον κινητήρα.
    Παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1990 όταν ξεπεράστηκε εντελώς από τα "οικονομικά" αυτοκίνητα των άλλων εταιρειών που πρόσφεραν μεγαλύτερες ταχύτητες και περισσότερη ασφάλεια. 
  • Δημιουργός
    Citroen
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία