Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Renault 5tl

Αυτοκίνητο Renault 5tl
Πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Ιανουαρίου 1972, αρχικά με κινητήρα 956 κ.ε., απόδοσης 44 ίππων και έγινε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Renault. Ιδιαίτερα προσεγμένο σχεδιαστικά και αρκετά διαφορετικό εμφανισιακά από τα "4" και "6", ανάμεσα στα οποία θα έπαιρνε θέση, κυκλοφόρησε κυρίως σε 3-θυρες εκδόσεις, με μια μεγάλη ποικιλία κινητήρων και εξοπλισμού. Ακολουθώντας διαφορετική τακτική απ΄ ό,τι συνήθιζαν άλλοι κατασκευαστές σε παρόμοια μοντέλα, ο κινητήτρας είχε τοποθετηθεί κατά μήκος του αμαξώματος (και όχι εγκάρσια), χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, που ήταν λιγότερο από 3,5 μέτρα. Στην πορεία της "ζωής" του, μέχρι το 1985 που εμφανίστηκε το "Super 5", δέχτηκε μια σειρά κινητήρων με 782, 845, 1108, 1289 κ.ε. και βέβαια κορυφαίες στιγμές ήταν οι παρουσιάσεις, το 1976, των Alpine και Gordini Turbo με τα 1397 κ.ε. και τους 93 και 110 ίππους αντίστοιχα, αλλά κυρίως, το 1979, του θηριώδους "Turbo", με τον κινητήρα, επίσης των 1397 κ.ε., αλλά πλέον των 190 ίππων, τοποθετημένο στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το "5" έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1986, με συνολική κατασκευή 5.471.709 μονάδων, εκ των οποίων οι 59.000 + 4.000 αφορούσαν τις "δυνατές" εκδόσεις των 1.397 κ.ε.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Renault 5tl
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Ιανουαρίου 1972, αρχικά με κινητήρα 956 κ.ε., απόδοσης 44 ίππων και έγινε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Renault. Ιδιαίτερα προσεγμένο σχεδιαστικά και αρκετά διαφορετικό εμφανισιακά από τα "4" και "6", ανάμεσα στα οποία θα έπαιρνε θέση, κυκλοφόρησε κυρίως σε 3-θυρες εκδόσεις, με μια μεγάλη ποικιλία κινητήρων και εξοπλισμού. Ακολουθώντας διαφορετική τακτική απ΄ ό,τι συνήθιζαν άλλοι κατασκευαστές σε παρόμοια μοντέλα, ο κινητήτρας είχε τοποθετηθεί κατά μήκος του αμαξώματος (και όχι εγκάρσια), χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, που ήταν λιγότερο από 3,5 μέτρα. Στην πορεία της "ζωής" του, μέχρι το 1985 που εμφανίστηκε το "Super 5", δέχτηκε μια σειρά κινητήρων με 782, 845, 1108, 1289 κ.ε. και βέβαια κορυφαίες στιγμές ήταν οι παρουσιάσεις, το 1976, των Alpine και Gordini Turbo με τα 1397 κ.ε. και τους 93 και 110 ίππους αντίστοιχα, αλλά κυρίως, το 1979, του θηριώδους "Turbo", με τον κινητήρα, επίσης των 1397 κ.ε., αλλά πλέον των 190 ίππων, τοποθετημένο στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το "5" έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1986, με συνολική κατασκευή 5.471.709 μονάδων, εκ των οποίων οι 59.000 + 4.000 αφορούσαν τις "δυνατές" εκδόσεις των 1.397 κ.ε.
  • Δημιουργός
    Renault
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία