Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Simca Chrysler

Αυτοκίνητο Simca Chrysler
Οικογενειακό αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας. Πρωτοεμφανίστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού το 1975, αντικαθιστώντας τη σειρά 1301 / 1501, μετά την απορρόφηση της Simca από την Chrysler, το 1972. Σχεδιασμένο από τον Roy Axe, και με σαφείς επιρροές από το πολύ πετυχημένο 5-θυρο Simca 1100, κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς (COTY) για το 1976. Κυκλοφόρησε στις εκδόσεις GLS, S και GT, με κινητήρες 1.294 και 1.442 κ.ε., ιπποδυνάμεις 82 και 85 ΗΡ αντίστοιχα και εμπρόσθια κίνηση. Παράλληλα, λόγω των αντίστοιχων σχέσεων της Chrysler με την Rootes, το ίδιο αυτοκίνητο, με τους ίδιους κινητήρες, παραγόταν και στη Βρετανία, με την ονομασία Alpine. Η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, ιδιαίτερα στη Γαλλία υπήρξε άμεση, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις 200.000 μονάδες μόνον στον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας του. Το εργοστάσιο του Poissy με την ημερήσια παραγωγή των 900 αυτοκινήτων δεν μπορούσε να καλύψει τη ζήτηση. Το 1979, ύστερα και από πιέσεις της Γαλλικής Κυβέρνησης, η Peugeot συμφώνησε να αναλάβει το ευρωπαϊκό μερίδιο της Chrysler και πλέον τα παραγόμενα αυτοκίνητα, τόσο στη Γαλλία, όσο και στη Μ. Βρετανία έφεραν την ονομασία Talbot. Την ίδια εποχή, μία ανανέωση στον σχεδιασμό του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου, και ένας μεγαλύτερος κινητήρας με 1.592 κ.ε. διεύρυνε την προσφερόμενη γκάμα. Επίσης, ξεφεύγοντας από την μορφή των hatchback, προστέθηκε από τον Απρίλιο του 1980 και ένα κλασικό saloon τριών όγκων, με την ονομασία Solara. Το μοντέλο αυτό, με κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων για τις γαλλικές εκδόσεις και 1,3 και 1,6 για τις βρετανικές, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το καλοκαίρι του 1985 (και για ένα ακόμη χρόνο στο εργοστάσιο του Villaverde της Ισπανίας), φτάνοντας σε πωλήσεις τις 184.976 μονάδες.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Simca Chrysler
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Οικογενειακό αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας. Πρωτοεμφανίστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού το 1975, αντικαθιστώντας τη σειρά 1301 / 1501, μετά την απορρόφηση της Simca από την Chrysler, το 1972. Σχεδιασμένο από τον Roy Axe, και με σαφείς επιρροές από το πολύ πετυχημένο 5-θυρο Simca 1100, κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς (COTY) για το 1976. Κυκλοφόρησε στις εκδόσεις GLS, S και GT, με κινητήρες 1.294 και 1.442 κ.ε., ιπποδυνάμεις 82 και 85 ΗΡ αντίστοιχα και εμπρόσθια κίνηση. Παράλληλα, λόγω των αντίστοιχων σχέσεων της Chrysler με την Rootes, το ίδιο αυτοκίνητο, με τους ίδιους κινητήρες, παραγόταν και στη Βρετανία, με την ονομασία Alpine. Η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού, ιδιαίτερα στη Γαλλία υπήρξε άμεση, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις 200.000 μονάδες μόνον στον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας του. Το εργοστάσιο του Poissy με την ημερήσια παραγωγή των 900 αυτοκινήτων δεν μπορούσε να καλύψει τη ζήτηση. Το 1979, ύστερα και από πιέσεις της Γαλλικής Κυβέρνησης, η Peugeot συμφώνησε να αναλάβει το ευρωπαϊκό μερίδιο της Chrysler και πλέον τα παραγόμενα αυτοκίνητα, τόσο στη Γαλλία, όσο και στη Μ. Βρετανία έφεραν την ονομασία Talbot. Την ίδια εποχή, μία ανανέωση στον σχεδιασμό του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου, και ένας μεγαλύτερος κινητήρας με 1.592 κ.ε. διεύρυνε την προσφερόμενη γκάμα. Επίσης, ξεφεύγοντας από την μορφή των hatchback, προστέθηκε από τον Απρίλιο του 1980 και ένα κλασικό saloon τριών όγκων, με την ονομασία Solara. Το μοντέλο αυτό, με κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων για τις γαλλικές εκδόσεις και 1,3 και 1,6 για τις βρετανικές, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το καλοκαίρι του 1985 (και για ένα ακόμη χρόνο στο εργοστάσιο του Villaverde της Ισπανίας), φτάνοντας σε πωλήσεις τις 184.976 μονάδες.
  • Δημιουργός
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία