Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο BMW 700

Αυτοκίνητο BMW 700
Η ιδέα της κατασκευής αυτού του αυτοκινήτου προέκυψε σαν ανάγκη, όταν διαπιστώθηκε ότι το "600" - το τετραθέσιο Isetta - παρόλο που δεν είχε τεχνολογικές ή εμφανισιακές ατέλειες, δεν είχε τις αναμενόμενες πωλήσεις. Έτσι, ο Wolfgang Denzel, τότε αντιπρόσωπος της BMW στη Βιέννη, έχοντας εμπειρία στην κατασκευή οχημάτων, εμπιστεύθηκε τον Ιταλό σχεδιαστή Giovanni Michelotti, για να σχεδιάσει ένα αμάξωμα που θα μπορούσε να "ντύσει" διαφορετικά το "600" και να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο μοντέλο, που θα κατασκεύαζε ο ίδιος. Όταν όμως παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στους ανθρώπους της BMW, στις 30 Ιουλίου 1958, η αποδοχή του ήταν τέτοια, ώστε με μικρές μόνον αλλαγές υιοθετήθηκε σαν κανονικό μοντέλο του εργοστασίου. Με τον κινητήρα αυξημένο από τα 600 στα 700 κ.ε. και την ιπποδύναμη από τους 19 στους 30 ίππους, το αυτοκίνητο πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση λίγους μήνες αργότερα, στο 39ο Σαλόνι της Γενεύης, στις δίπορτες εκδόσεις Coupe και Limousine. Μάλιστα, η BMW είχε διαθέσει πολλά αυτοκίνητα σε διάφορες εκδόσεις, όχι μόνο για έκθεση αλλά και για οδήγηση από τους επισκέπτες. Το "700" χωρίς να αποτελεί τυπικό μοντέλο της BMW, τουλάχιστον σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, κατάφερε - για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο - να κερδίσει το ενδιαφέρον μιας μεγάλης μερίδας αυτοκινητόφιλων, συνδυάζοντας το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο με τη νέα αντίληψη της εποχής και την ιταλική φινέτσα. Οι 25.000 παραγγελίες που ακολούθησαν την Έκθεση ήταν ενδεικτικές της επιτυχίας του μοντέλου και συνετέλεσαν στο να παραμείνει η BMW ανεξάρτητος κατασκευαστής. Η εμπορική επιτυχία οδήγησε το "700" και στους αγώνες, με μεγάλα ονόματα, όπως ο Hans Stuk (sr), o Hubert Hahne, o Sepp Greger και ο Jacky Ickx να έχουν πετύχει μεγάλες διακρίσεις, με τη βοήθεια διάφορων βελτιώσεων που ανέβασαν την ιπποδύναμη μέχρι τους 78 ίππους. Η συνολική παραγωγή από το 1959 μέχρι το 1965 έφτασε τα 188.211 αντίτυπα, με πιο σπάνια την έκδοση cabrio που παρουσιάζουμε στο εκθετήριο. Το συγκεκριμένο κατασκευάστηκε από τον οίκο Baur της Στουτγκάρδης στην περίοδο 1961-1964 σε 2.592 αντίτυπα.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο BMW 700
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Η ιδέα της κατασκευής αυτού του αυτοκινήτου προέκυψε σαν ανάγκη, όταν διαπιστώθηκε ότι το "600" - το τετραθέσιο Isetta - παρόλο που δεν είχε τεχνολογικές ή εμφανισιακές ατέλειες, δεν είχε τις αναμενόμενες πωλήσεις. Έτσι, ο Wolfgang Denzel, τότε αντιπρόσωπος της BMW στη Βιέννη, έχοντας εμπειρία στην κατασκευή οχημάτων, εμπιστεύθηκε τον Ιταλό σχεδιαστή Giovanni Michelotti, για να σχεδιάσει ένα αμάξωμα που θα μπορούσε να "ντύσει" διαφορετικά το "600" και να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο μοντέλο, που θα κατασκεύαζε ο ίδιος. Όταν όμως παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στους ανθρώπους της BMW, στις 30 Ιουλίου 1958, η αποδοχή του ήταν τέτοια, ώστε με μικρές μόνον αλλαγές υιοθετήθηκε σαν κανονικό μοντέλο του εργοστασίου. Με τον κινητήρα αυξημένο από τα 600 στα 700 κ.ε. και την ιπποδύναμη από τους 19 στους 30 ίππους, το αυτοκίνητο πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση λίγους μήνες αργότερα, στο 39ο Σαλόνι της Γενεύης, στις δίπορτες εκδόσεις Coupe και Limousine. Μάλιστα, η BMW είχε διαθέσει πολλά αυτοκίνητα σε διάφορες εκδόσεις, όχι μόνο για έκθεση αλλά και για οδήγηση από τους επισκέπτες. Το "700" χωρίς να αποτελεί τυπικό μοντέλο της BMW, τουλάχιστον σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, κατάφερε - για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο - να κερδίσει το ενδιαφέρον μιας μεγάλης μερίδας αυτοκινητόφιλων, συνδυάζοντας το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο με τη νέα αντίληψη της εποχής και την ιταλική φινέτσα. Οι 25.000 παραγγελίες που ακολούθησαν την Έκθεση ήταν ενδεικτικές της επιτυχίας του μοντέλου και συνετέλεσαν στο να παραμείνει η BMW ανεξάρτητος κατασκευαστής. Η εμπορική επιτυχία οδήγησε το "700" και στους αγώνες, με μεγάλα ονόματα, όπως ο Hans Stuk (sr), o Hubert Hahne, o Sepp Greger και ο Jacky Ickx να έχουν πετύχει μεγάλες διακρίσεις, με τη βοήθεια διάφορων βελτιώσεων που ανέβασαν την ιπποδύναμη μέχρι τους 78 ίππους. Η συνολική παραγωγή από το 1959 μέχρι το 1965 έφτασε τα 188.211 αντίτυπα, με πιο σπάνια την έκδοση cabrio που παρουσιάζουμε στο εκθετήριο. Το συγκεκριμένο κατασκευάστηκε από τον οίκο Baur της Στουτγκάρδης στην περίοδο 1961-1964 σε 2.592 αντίτυπα.
  • Δημιουργός
    BMW
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία