Αυτοκίνητο Austin Somerset
Παρουσιάστηκε το 1952 ως αντικαταστάτης του "γερασμένου" Devon, που είχε κυκλοφορήσει αμέσως μετά τον Β' Π. Πόλεμο. Σχεδιαστικά είχε σαφείς επιρροές από ένα άλλο μοντέλο της Austin, το μεγαλύτερων διαστάσεων Α 70 Hereford, που είχε εμφανιστεί ένα χρόνο νωρίτερα, αποτελώντας από κοινού τα τελευταία αυτοκίνητα της σειράς "County". Με στόχο τις πωλήσεις και στο εξωτερικό (και κυρίως στις Η.Π.Α.), το Somerset ήταν κάτι περισσότερο από ένα βελτιωμένο Devon, αφού διέφερε από τον προκάτοχο του, τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανικά. Χρησιμοποιήθηκε καινούριο σασί και ο καινούργιος κινητήρας της σειράς "Β", του οποίου τα 1.200 κ.ε. απέδιδαν 42 ίππους στις 4.300 στρ/λεπτό. Τα φρένα είχαν υδραυλική υποβοήθηση και στους 4 τροχούς. Ο λεβιές των ταχυτήτων ήταν τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, επιτρέποντας την ύπαρξη μονοκόμματου εμπρός καθίσματος, που μπορούσε να φιλοξενήσει τρία άτομα. Παρά τις σχετικά μεγάλες διαστάσεις, το βάρος του αυτοκινήτου είχε παραμείνει χαμηλό. Οκτώ μήνες μετά την πρώτη του εμφάνιση, κυκλοφόρησε και σε δίθυρη έκδοση cabrio, χωρίς όμως ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Το Somerset έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1954, όπως και τo A 70, θεωρούμενα σαν τα τελευταία αυθεντικά Austin, καθώς από την ημερομηνία εκείνη ήταν εμφανή τα σημάδια της συγχώνευσης ανάμεσα στην Austin και την Morris. Παρέδωσε τη σκυτάλη στο εντελώς διαφορετικό A 40 Cambrige, έχοντας πετύχει μέσα σε τρία χρόνια πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 170.000.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Austin Somerset
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Παρουσιάστηκε το 1952 ως αντικαταστάτης του "γερασμένου" Devon, που είχε κυκλοφορήσει αμέσως μετά τον Β' Π. Πόλεμο. Σχεδιαστικά είχε σαφείς επιρροές από ένα άλλο μοντέλο της Austin, το μεγαλύτερων διαστάσεων Α 70 Hereford, που είχε εμφανιστεί ένα χρόνο νωρίτερα, αποτελώντας από κοινού τα τελευταία αυτοκίνητα της σειράς "County". Με στόχο τις πωλήσεις και στο εξωτερικό (και κυρίως στις Η.Π.Α.), το Somerset ήταν κάτι περισσότερο από ένα βελτιωμένο Devon, αφού διέφερε από τον προκάτοχο του, τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανικά. Χρησιμοποιήθηκε καινούριο σασί και ο καινούργιος κινητήρας της σειράς "Β", του οποίου τα 1.200 κ.ε. απέδιδαν 42 ίππους στις 4.300 στρ/λεπτό. Τα φρένα είχαν υδραυλική υποβοήθηση και στους 4 τροχούς. Ο λεβιές των ταχυτήτων ήταν τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, επιτρέποντας την ύπαρξη μονοκόμματου εμπρός καθίσματος, που μπορούσε να φιλοξενήσει τρία άτομα. Παρά τις σχετικά μεγάλες διαστάσεις, το βάρος του αυτοκινήτου είχε παραμείνει χαμηλό. Οκτώ μήνες μετά την πρώτη του εμφάνιση, κυκλοφόρησε και σε δίθυρη έκδοση cabrio, χωρίς όμως ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Το Somerset έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1954, όπως και τo A 70, θεωρούμενα σαν τα τελευταία αυθεντικά Austin, καθώς από την ημερομηνία εκείνη ήταν εμφανή τα σημάδια της συγχώνευσης ανάμεσα στην Austin και την Morris. Παρέδωσε τη σκυτάλη στο εντελώς διαφορετικό A 40 Cambrige, έχοντας πετύχει μέσα σε τρία χρόνια πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 170.000.
-
Δημιουργός
Austin
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία