Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Trabant 601s

Αυτοκίνητο Trabant 601s
Δίπλα στα αυτοκίνητα θρύλους, όπως το Volkswagen, το Mini, το Renault 4, το Citroen 2CV και το Fiat Topolino, σίγουρα μια θέση ανήκει και στο Trabant. Το Trabi (όπως το αποκαλούσαν χαϊδευτικά), υπήρξε το αυτοκίνητο που επέτρεψε στους κατοίκους της (πρώην) Ανατολικής Γερμανίας να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο της προσωπικής αυτοκίνησης, έστω και αν κάποια στιγμή υπήρχε λίστα αναμονής 10 ετών. Η λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οδήγησε στην αποκοπή της Ανατολικής Γερμανίας από τις σιδηροπαραγωγικές πηγές της χώρας. Σε συνδυασμό με την εξαιρετικά περιορισμένη ποσότητα λαμαρίνας, η οποιαδήποτε προσπάθεια για δημιουργία βιομηχανίας αυτοκινήτων κατέληγε σε αδιέξοδο. Έτσι, η ανάγκη προσφοράς αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά μαζί με την αδυναμία εισαγωγής, οδήγησε στη λύση της κατασκευής των αμαξωμάτων από ειδικό πλαστικό υλικό. Ονομάστηκε Duroplast και σαν υλικό ήταν πολύ κοντά σε αυτό που είναι γνωστό σαν φορμάικα. Πρώτο μοντέλο υπήρξε το Ρ-50 ("P" από το "Passenger" ή κατά άλλους από το "Plastic" και 50 από τα 500 κ.ε. του κινητήρα), για να εξελιχθεί αργότερα στο Ρ-601, με τον κινητήρα πάντα δίχρονο, αλλά με 594,5 κ.ε. και 23 DIN ιπποδύναμη. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι τις 30 Απριλίου 1991, όταν το τελευταίο (με τον κινητήρα του VW Polo 1,1) έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής στο "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau", ως το 3.096.099ό αυτοκίνητο.
Σήμερα (2024) η εταιρεία TrabiWorld.com προσφέρει  ξεναγήσεις στα αξιοθέατα του Βερολίνου μέσα από ένα αυθεντικό Trabant!
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Trabant 601s
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Δίπλα στα αυτοκίνητα θρύλους, όπως το Volkswagen, το Mini, το Renault 4, το Citroen 2CV και το Fiat Topolino, σίγουρα μια θέση ανήκει και στο Trabant. Το Trabi (όπως το αποκαλούσαν χαϊδευτικά), υπήρξε το αυτοκίνητο που επέτρεψε στους κατοίκους της (πρώην) Ανατολικής Γερμανίας να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο της προσωπικής αυτοκίνησης, έστω και αν κάποια στιγμή υπήρχε λίστα αναμονής 10 ετών. Η λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οδήγησε στην αποκοπή της Ανατολικής Γερμανίας από τις σιδηροπαραγωγικές πηγές της χώρας. Σε συνδυασμό με την εξαιρετικά περιορισμένη ποσότητα λαμαρίνας, η οποιαδήποτε προσπάθεια για δημιουργία βιομηχανίας αυτοκινήτων κατέληγε σε αδιέξοδο. Έτσι, η ανάγκη προσφοράς αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά μαζί με την αδυναμία εισαγωγής, οδήγησε στη λύση της κατασκευής των αμαξωμάτων από ειδικό πλαστικό υλικό. Ονομάστηκε Duroplast και σαν υλικό ήταν πολύ κοντά σε αυτό που είναι γνωστό σαν φορμάικα. Πρώτο μοντέλο υπήρξε το Ρ-50 ("P" από το "Passenger" ή κατά άλλους από το "Plastic" και 50 από τα 500 κ.ε. του κινητήρα), για να εξελιχθεί αργότερα στο Ρ-601, με τον κινητήρα πάντα δίχρονο, αλλά με 594,5 κ.ε. και 23 DIN ιπποδύναμη. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι τις 30 Απριλίου 1991, όταν το τελευταίο (με τον κινητήρα του VW Polo 1,1) έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής στο "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau", ως το 3.096.099ό αυτοκίνητο.
    Σήμερα (2024) η εταιρεία TrabiWorld.com προσφέρει  ξεναγήσεις στα αξιοθέατα του Βερολίνου μέσα από ένα αυθεντικό Trabant!
  • Δημιουργός
    Trabant
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία