Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Lancia Fulvia Berlina

Αυτοκίνητο Lancia Fulvia Berlina
Στην ιστορία των μοντέλων της Lancia, η Fulvia θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση, αφού υπήρξε ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό μοντέλο, τόσο στο χρόνο όσο και στη χρήση, λειτουργώντας αφ΄ ενός σαν "βάση" μιας σειράς παραλλαγών, αλλά επίσης πετυχαίνοντας τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην 65-χρονη ιστορία του εργοστασίου. Παρουσιάστηκε την άνοιξη του 1963, αντικαθιστώντας την Appia, και αποτελώντας ουσιαστικά μια μικρότερη παραλλαγή της Flavia. Κατασκευαζόταν στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας, στο Chivasso και είχε (όπως και η "μεγάλη" Flavia) εμπρόσθια κίνηση. Ο κινητήρας, ακολουθώντας την παράδοση της εταιρίας, ήταν σε σχήμα V, με 1.091 κ.ε. και 58 ίππους, ενώ είχε δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό φινίρισμα. Σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της - με διαρκείς τεχνικές και αισθητικές βελτιώσεις - η Fulvia υπήρξε για πολλούς το πιο κομψό και εκλεπτισμένο Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο στην κατηγορία του, όντας ταυτόχρονα αρκετά γρήγορο (140χλμ/ώρα) και οικονομικό (9 λίτ/100χλμ). Το φθινόπωρο του 1964, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, παρουσιάστηκε η δεύτερη, δυνατότερη έκδοση με το διακριτικό τίτλο "2C" (αναφορά στα 2 καρμπυρατέρ), ενώ το 1967 με την τοποθέτηση του κινητήρα των 1.200 κ.ε. προέκυψε η έκδοση "GT". Το 1969, με τις ίδιες βασικές γραμμές του αμαξώματος, αλλά αρκετές αισθητικές παρεμβάσεις, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τεχνικές βελτιώσεις, νέο κινητήρα στα 1.298 κ.ε. με 85 ίππους (1.199 κ.ε. με 80 ίππους για την Ελλάδα) και 5-άρι σασμάν από το 1971, η πορεία της Fulvia Berlina συνεχίστηκε μέχρι και το 1972, παραμένοντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν μέχρι τότε. Κατασκευάστηκαν συνολικά 192.097 αυτοκίνητα, πριν παραχωρήσει τη θέση της στη σειρά "β".
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Lancia Fulvia Berlina
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Στην ιστορία των μοντέλων της Lancia, η Fulvia θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση, αφού υπήρξε ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό μοντέλο, τόσο στο χρόνο όσο και στη χρήση, λειτουργώντας αφ΄ ενός σαν "βάση" μιας σειράς παραλλαγών, αλλά επίσης πετυχαίνοντας τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην 65-χρονη ιστορία του εργοστασίου. Παρουσιάστηκε την άνοιξη του 1963, αντικαθιστώντας την Appia, και αποτελώντας ουσιαστικά μια μικρότερη παραλλαγή της Flavia. Κατασκευαζόταν στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας, στο Chivasso και είχε (όπως και η "μεγάλη" Flavia) εμπρόσθια κίνηση. Ο κινητήρας, ακολουθώντας την παράδοση της εταιρίας, ήταν σε σχήμα V, με 1.091 κ.ε. και 58 ίππους, ενώ είχε δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό φινίρισμα. Σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της - με διαρκείς τεχνικές και αισθητικές βελτιώσεις - η Fulvia υπήρξε για πολλούς το πιο κομψό και εκλεπτισμένο Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο στην κατηγορία του, όντας ταυτόχρονα αρκετά γρήγορο (140χλμ/ώρα) και οικονομικό (9 λίτ/100χλμ). Το φθινόπωρο του 1964, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, παρουσιάστηκε η δεύτερη, δυνατότερη έκδοση με το διακριτικό τίτλο "2C" (αναφορά στα 2 καρμπυρατέρ), ενώ το 1967 με την τοποθέτηση του κινητήρα των 1.200 κ.ε. προέκυψε η έκδοση "GT". Το 1969, με τις ίδιες βασικές γραμμές του αμαξώματος, αλλά αρκετές αισθητικές παρεμβάσεις, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τεχνικές βελτιώσεις, νέο κινητήρα στα 1.298 κ.ε. με 85 ίππους (1.199 κ.ε. με 80 ίππους για την Ελλάδα) και 5-άρι σασμάν από το 1971, η πορεία της Fulvia Berlina συνεχίστηκε μέχρι και το 1972, παραμένοντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν μέχρι τότε. Κατασκευάστηκαν συνολικά 192.097 αυτοκίνητα, πριν παραχωρήσει τη θέση της στη σειρά "β".
  • Δημιουργός
    Lancia
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία