Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Opel Olympia

Αυτοκίνητο Opel Olympia
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1938, αποτελώντας έναν μεγαλύτερο "αδελφό" του συνομήλικου Kadett, με το οποίο είχαν αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες. Στην προπολεμική περίοδο είχε κυκλοφορήσει σαν 2-θυρη ή 4-θυρη λιμουζίνα, σε κλειστή ή ανοιχτή έκδοση, με κινητήρα 1.488 κ.ε και 37 ίππους. Επανεμφανίστηκε μετά τον Β΄ Π. Πόλεμο, όντας ουσιαστικά μια παραλλαγή του Kadett, αλλά και το πρώτο μεταπολεμικό αυτοκίνητο που κατασκεύασε η Opel. Διέθετε τον ίδιο (προπολεμικό) κινητήρα, κατασκευαζόταν ως δίθυρο, σε κλειστή ή ανοιχτή έκδοση και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1949. Μια σημαντική αλλαγή του μοντέλου ήρθε το 1950, όταν κυκλοφόρησε με ξανασχεδιασμένο αμάξωμα, περισσότερο χρώμιο (κυρίως στη μάσκα) και είχε το λεβιέ των ταχυτήτων τοποθετημένο στην κολώνα του τιμονιού. Επίσης είχε βελτιωμένο κινητήρα, που με τα ίδια κυβικά απέδιδε 2 επιπλέον ίππους και επέτρεπε τελική 112 χλμ/ώρα. Αρχικά η ρεζέρβα ήταν τοποθετημένη εξωτερικά, στο πίσω μέρος, ενώ το 1951, με την ύπαρξη και πίσω καπώ (κάτι που δεν υπήρχε μέχρι τότε), η ρεζέρβα τοποθετήθηκε στο εσωτερικό του πορτ-μπαγκάζ. Αναμφίβολα απετέλεσε μια από τις μεγάλες εμπορικές επιτυχίες της Opel και κατασκευάστηκε σε 157.103 αντίτυπα, παραδίδοντας τη θέση του, το 1954, στο εντελώς νέο Olympia / Record. Η ονομασία "Olympia" επανεμφανίστηκε από την Opel κατά την περίοδο 1967-1970, σε ένα μοντέλο της που, ουσιαστικά, αποτελούσε παραλλαγή του Kadett εκείνης της περιόδου.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Opel Olympia
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1938, αποτελώντας έναν μεγαλύτερο "αδελφό" του συνομήλικου Kadett, με το οποίο είχαν αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες. Στην προπολεμική περίοδο είχε κυκλοφορήσει σαν 2-θυρη ή 4-θυρη λιμουζίνα, σε κλειστή ή ανοιχτή έκδοση, με κινητήρα 1.488 κ.ε και 37 ίππους. Επανεμφανίστηκε μετά τον Β΄ Π. Πόλεμο, όντας ουσιαστικά μια παραλλαγή του Kadett, αλλά και το πρώτο μεταπολεμικό αυτοκίνητο που κατασκεύασε η Opel. Διέθετε τον ίδιο (προπολεμικό) κινητήρα, κατασκευαζόταν ως δίθυρο, σε κλειστή ή ανοιχτή έκδοση και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1949. Μια σημαντική αλλαγή του μοντέλου ήρθε το 1950, όταν κυκλοφόρησε με ξανασχεδιασμένο αμάξωμα, περισσότερο χρώμιο (κυρίως στη μάσκα) και είχε το λεβιέ των ταχυτήτων τοποθετημένο στην κολώνα του τιμονιού. Επίσης είχε βελτιωμένο κινητήρα, που με τα ίδια κυβικά απέδιδε 2 επιπλέον ίππους και επέτρεπε τελική 112 χλμ/ώρα. Αρχικά η ρεζέρβα ήταν τοποθετημένη εξωτερικά, στο πίσω μέρος, ενώ το 1951, με την ύπαρξη και πίσω καπώ (κάτι που δεν υπήρχε μέχρι τότε), η ρεζέρβα τοποθετήθηκε στο εσωτερικό του πορτ-μπαγκάζ. Αναμφίβολα απετέλεσε μια από τις μεγάλες εμπορικές επιτυχίες της Opel και κατασκευάστηκε σε 157.103 αντίτυπα, παραδίδοντας τη θέση του, το 1954, στο εντελώς νέο Olympia / Record. Η ονομασία "Olympia" επανεμφανίστηκε από την Opel κατά την περίοδο 1967-1970, σε ένα μοντέλο της που, ουσιαστικά, αποτελούσε παραλλαγή του Kadett εκείνης της περιόδου.
  • Δημιουργός
    Opel
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία