Αυτοκίνητο Auto Union DKW 1000s
Με έτος ίδρυσης το 1919, από τον Δανό μηχανικό Jorgen Rasmussen, η DKW (Deutsche Kraftfahrerzeug Werke ή διαφορετικά Damph Kraft Wagen), κατάφερε να αναπτυχθεί γρήγορα σαν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο. Από το 1928 πέρασε και στο χώρο των 4 τροχών, εφοδιάζοντας τα αυτοκίνητα της με ένα νέο δίχρονο κινητήρα, ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστος, ώστε να χρησιμοποιηθεί και από άλλους κατασκευαστές μέχρι και 70 (!) χρόνια αργότερα. Η σειρά των μοντέλων F5, F7 και F8 βοήθησαν ώστε η DKW - που από το 1932 μαζί με την Audi, τη Horch και τη Wanderer είχαν σχηματίσει την AUTO UNION - να αναδειχθεί στα μέσα της δεκαετίας του '30, σαν η εταιρία με τις καλύτερες πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία, ενώ το νέο "επαναστατικό" F9 δεν πρόλαβε να μπεί σε παραγωγή, αφού είχε μεσολαβήσει ο πόλεμος. Μια δεκαετία αργότερα (και αφού το εργοστάσιο είχε περάσει πλέον στην ανατολική ζώνη), η DKW μπόρεσε να ανασυσταθεί, στη Δυτική - τότε - Γερμανία, κυρίως με τη βοήθεια μιας ομάδας παλαιών εργαζομένων. Χρησιμοποιώντας τα σχέδια του F9 (που αργότερα κυκλοφόρησε σαν μοντέλο της IFA), παρουσιάστηκε κατ΄ αρχήν το F89, για να ακολουθήσει το1953 το F91 και το 1955 το F93 ή αλλιώς 3=6, ενώ κορυφαία έκδοση απετέλεσε η σειρά 1000 και 1000S, που ακολούθησε. Παρουσιάστηκε το 1958 και ουσιαστικά μπήκε σε παραγωγή το 1959 για να παραμείνει μέχρι το 1963, κυκλοφορώντας σε εκδόσεις berlina 2 και 4 θυρών, sport, station και cabrio (το τελευταίο από τον οίκο Carman), σε ένα συνολικό αριθμό 187.797 μονάδων. Διέθετε το δοκιμασμένο 2-χρονο, 3-κύλινδρο κινητήρα των 891 κ.ε., που απέδιδε από 44 μέχρι 50 ίππους, με τελικές από 120 μέχρι 135 χλμ/ ώρα, πετυχαίνοντας πέρα από τις πολύ καλές πωλήσεις και ιδιαίτερα σημαντικές αγωνιστικές επιτυχίες, εντός και εκτός Γερμανίας. Η DKW υπήρξε ουσιαστικά η μόνη ενεργή μάρκα της Auto Union από τον πόλεμο και μέχρι το 1965, ενώ από το 1964 ο έλεγχος του ομίλου είχε περάσει στην Volkswagen. Διάδοχο μοντέλο του 1000S υπήρξε το επίσης δίχρονο F102, προπομπός του τετράχρονου Audi 60, που κυκλοφόρησε το 1965 και απετέλεσε την απαρχή της ιδιαίτερα πετυχημένης μεταπολεμικής πορείας της AUDI.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Auto Union DKW 1000s
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Με έτος ίδρυσης το 1919, από τον Δανό μηχανικό Jorgen Rasmussen, η DKW (Deutsche Kraftfahrerzeug Werke ή διαφορετικά Damph Kraft Wagen), κατάφερε να αναπτυχθεί γρήγορα σαν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο. Από το 1928 πέρασε και στο χώρο των 4 τροχών, εφοδιάζοντας τα αυτοκίνητα της με ένα νέο δίχρονο κινητήρα, ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστος, ώστε να χρησιμοποιηθεί και από άλλους κατασκευαστές μέχρι και 70 (!) χρόνια αργότερα. Η σειρά των μοντέλων F5, F7 και F8 βοήθησαν ώστε η DKW - που από το 1932 μαζί με την Audi, τη Horch και τη Wanderer είχαν σχηματίσει την AUTO UNION - να αναδειχθεί στα μέσα της δεκαετίας του '30, σαν η εταιρία με τις καλύτερες πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία, ενώ το νέο "επαναστατικό" F9 δεν πρόλαβε να μπεί σε παραγωγή, αφού είχε μεσολαβήσει ο πόλεμος. Μια δεκαετία αργότερα (και αφού το εργοστάσιο είχε περάσει πλέον στην ανατολική ζώνη), η DKW μπόρεσε να ανασυσταθεί, στη Δυτική - τότε - Γερμανία, κυρίως με τη βοήθεια μιας ομάδας παλαιών εργαζομένων. Χρησιμοποιώντας τα σχέδια του F9 (που αργότερα κυκλοφόρησε σαν μοντέλο της IFA), παρουσιάστηκε κατ΄ αρχήν το F89, για να ακολουθήσει το1953 το F91 και το 1955 το F93 ή αλλιώς 3=6, ενώ κορυφαία έκδοση απετέλεσε η σειρά 1000 και 1000S, που ακολούθησε. Παρουσιάστηκε το 1958 και ουσιαστικά μπήκε σε παραγωγή το 1959 για να παραμείνει μέχρι το 1963, κυκλοφορώντας σε εκδόσεις berlina 2 και 4 θυρών, sport, station και cabrio (το τελευταίο από τον οίκο Carman), σε ένα συνολικό αριθμό 187.797 μονάδων. Διέθετε το δοκιμασμένο 2-χρονο, 3-κύλινδρο κινητήρα των 891 κ.ε., που απέδιδε από 44 μέχρι 50 ίππους, με τελικές από 120 μέχρι 135 χλμ/ ώρα, πετυχαίνοντας πέρα από τις πολύ καλές πωλήσεις και ιδιαίτερα σημαντικές αγωνιστικές επιτυχίες, εντός και εκτός Γερμανίας. Η DKW υπήρξε ουσιαστικά η μόνη ενεργή μάρκα της Auto Union από τον πόλεμο και μέχρι το 1965, ενώ από το 1964 ο έλεγχος του ομίλου είχε περάσει στην Volkswagen. Διάδοχο μοντέλο του 1000S υπήρξε το επίσης δίχρονο F102, προπομπός του τετράχρονου Audi 60, που κυκλοφόρησε το 1965 και απετέλεσε την απαρχή της ιδιαίτερα πετυχημένης μεταπολεμικής πορείας της AUDI.
-
Δημιουργός
Auto Union
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία