Αυτοκίνητο Peugeot 404 Coupe
Η έκδοση Coupe παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 1962, συμπληρώνοντας την έκδοση cabrio, που είχε κυκλοφορήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Βέβαια και οι δύο βασιζόταν στο 404 sedan, που είχε κυκλοφορήσει το 1960. Ο σχεδιασμός του πραγματοποιήθηκε από τον οίκο Pininfarina, που για χρόνια υπήρξε τακτικός συνεργάτης της Peugeot και είχε σχεδιάσει και το sedan. Τόσο το cabrio όσο και το coupe σήμαναν την έναρξη της στενότερης συνεργασίας ανάμεσα στην Peugeot και την ιταλική εταιρία, που ανέλαβε όχι μόνο το σχεδιασμό, αλλά και τη συναρμολόγηση του αμαξώματος και την κατασκευή του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Οι άνετοι χώροι, τα μεγάλα, αναπαυτικά καθίσματα και η γενικότερη αίσθηση πολυτέλειας, δημιουργούσαν έντονη την εντύπωση του ξεχωριστού αυτοκινήτου, όχι μόνο στο κοινό εκείνης της εποχής, αλλά και των μετέπειτα δεκαετιών, μέχρι και σήμερα. Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος με εκείνον του sedan, με 4 κυλίνδρους σε σειρά και 1.618 κ.ε., που απέδιδε 65 ίππους στην έκδοση με καρμπυρατέρ, ενώ αργότερα η τοποθέτηση μηχανικού ψεκασμού πρόσθεσε άλλους 9 ίππους, ανεβάζοντας τις επιδόσεις. To coupe έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1968, ύστερα από 6.834 αντίτυπα (και 10.389 cabrio), παραχωρώντας τη θέση του στο 504, επίσης έργο το οίκου Pininfarina.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Peugeot 404 Coupe
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Η έκδοση Coupe παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 1962, συμπληρώνοντας την έκδοση cabrio, που είχε κυκλοφορήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Βέβαια και οι δύο βασιζόταν στο 404 sedan, που είχε κυκλοφορήσει το 1960. Ο σχεδιασμός του πραγματοποιήθηκε από τον οίκο Pininfarina, που για χρόνια υπήρξε τακτικός συνεργάτης της Peugeot και είχε σχεδιάσει και το sedan. Τόσο το cabrio όσο και το coupe σήμαναν την έναρξη της στενότερης συνεργασίας ανάμεσα στην Peugeot και την ιταλική εταιρία, που ανέλαβε όχι μόνο το σχεδιασμό, αλλά και τη συναρμολόγηση του αμαξώματος και την κατασκευή του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Οι άνετοι χώροι, τα μεγάλα, αναπαυτικά καθίσματα και η γενικότερη αίσθηση πολυτέλειας, δημιουργούσαν έντονη την εντύπωση του ξεχωριστού αυτοκινήτου, όχι μόνο στο κοινό εκείνης της εποχής, αλλά και των μετέπειτα δεκαετιών, μέχρι και σήμερα. Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος με εκείνον του sedan, με 4 κυλίνδρους σε σειρά και 1.618 κ.ε., που απέδιδε 65 ίππους στην έκδοση με καρμπυρατέρ, ενώ αργότερα η τοποθέτηση μηχανικού ψεκασμού πρόσθεσε άλλους 9 ίππους, ανεβάζοντας τις επιδόσεις. To coupe έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1968, ύστερα από 6.834 αντίτυπα (και 10.389 cabrio), παραχωρώντας τη θέση του στο 504, επίσης έργο το οίκου Pininfarina.
-
Δημιουργός
Peugeot
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία