Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Toyota Publica (700) DeLuxe

Αυτοκίνητο Toyota Publica (700) DeLuxe
Από το 1954 η Toyota είχε ασχοληθεί με το σχεδιασμό ενός μικρού αυτοκινήτου, κυρίως για την αγορά της Ιαπωνίας. Η συλλογή πληροφοριών από τους άλλους κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων, καθόρισε τις βασικές του προδιαγραφές: θα είχε εμπρόσθια κίνηση, ο κινητήρας θα ήταν αερόψυκτος, 4-χρονος αλλά 2-κύλινδρος με 700 κ.ε., το συνολικό βάρος του οχήματος θα κρατιόταν κάτω από τα 600 κιλά και θα έπρεπε να είναι όσο το δυνατόν φθηνότερο. Καθώς ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ήταν εξ ολοκλήρου από την αρχή, η ολοκλήρωση και παρουσίαση του καθυστέρησαν ως τον Οκτώβριο του 1960, που πραγματοποιήθηκε το All Japan Motor Show (γνωστό πλέον σαν Tokyo Motor Show). Για την αγορά της Ιαπωνίας η ονομασία του θα ήταν Publica, ενώ όσα προοριζόταν για εξαγωγές θα είχαν την ονομασία "700". Οι πωλήσεις που άρχισαν τον Ιούνιο του 1961, ήταν χαμηλότερες των προσδοκιών της εταιρίας, όμως τα επόμενα δύο χρόνια βελτιώθηκαν με την κυκλοφορία της έκδοσης DeLuxe. Η αύξηση των πωλήσεων του ίδιου ακριβώς μοντέλου, λόγω του πλουσιότερου εξοπλισμού του, υπήρξε ένα ιδιαίτερο μάθημα για την Toyota: οι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα, για να ικανοποιήσουν κάποιες φιλοδοξίες τους, ή για καλύτερη ποιότητα ζωής.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Toyota Publica (700) DeLuxe
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Από το 1954 η Toyota είχε ασχοληθεί με το σχεδιασμό ενός μικρού αυτοκινήτου, κυρίως για την αγορά της Ιαπωνίας. Η συλλογή πληροφοριών από τους άλλους κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων, καθόρισε τις βασικές του προδιαγραφές: θα είχε εμπρόσθια κίνηση, ο κινητήρας θα ήταν αερόψυκτος, 4-χρονος αλλά 2-κύλινδρος με 700 κ.ε., το συνολικό βάρος του οχήματος θα κρατιόταν κάτω από τα 600 κιλά και θα έπρεπε να είναι όσο το δυνατόν φθηνότερο. Καθώς ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ήταν εξ ολοκλήρου από την αρχή, η ολοκλήρωση και παρουσίαση του καθυστέρησαν ως τον Οκτώβριο του 1960, που πραγματοποιήθηκε το All Japan Motor Show (γνωστό πλέον σαν Tokyo Motor Show). Για την αγορά της Ιαπωνίας η ονομασία του θα ήταν Publica, ενώ όσα προοριζόταν για εξαγωγές θα είχαν την ονομασία "700". Οι πωλήσεις που άρχισαν τον Ιούνιο του 1961, ήταν χαμηλότερες των προσδοκιών της εταιρίας, όμως τα επόμενα δύο χρόνια βελτιώθηκαν με την κυκλοφορία της έκδοσης DeLuxe. Η αύξηση των πωλήσεων του ίδιου ακριβώς μοντέλου, λόγω του πλουσιότερου εξοπλισμού του, υπήρξε ένα ιδιαίτερο μάθημα για την Toyota: οι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα, για να ικανοποιήσουν κάποιες φιλοδοξίες τους, ή για καλύτερη ποιότητα ζωής.
  • Δημιουργός
    Toyota
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία