Αυτοκίνητο IFA
Πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η πόλη του Zwickau στη Γερμανία θεωρούνταν η πατρίδα της Audi και της Horch, που μαζί με την DKW και την Wanderer αποτελούσαν τα 4 μέλη και τους 4 κύκλους της AUTO UNION. Με το τέλος του πολέμου, το Zwickau ανήκε πλέον στην Ανατολική Γερμανία και τα εργοστάσια (ό,τι είχε απομείνει από αυτά) απετέλεσαν πλέον μέρος του κρατικού βιομηχανικού γκρούπ IFA. Αρχικά, η παραγωγή τους περιοριζόταν σε αγροτικά μηχανήματα, φορτηγά και μοτοσικλέτες, ενώ η κατασκευή των επιβατικών αυτοκινήτων ξεκίνησε το 1949 με το IFA F-8, ένα προπολεμικό μοντέλο της DKW, με 2-κύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και μπροστινή κίνηση, που έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1955. Παράλληλα όμως εξελίχθηκε και ένα διαφορετικό μοντέλο, βασισμένο και αυτό σε προπολεμική δουλειά της DKW, που τελικά κυκλοφόρησε τόσο από την ίδια την DKW, όσο και από την IFA, και ονομάστηκε F-9. Διέθετε αεροδυναμικό αμάξωμα, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις sedan, cabrio και station και διέθετε νέο 3-κύλινδρο κινητήρα 900 κ.ε., που με ιπποδύναμη 30 PS επέτρεπε στο βάρους 870 κιλών αμάξωμα, να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1955, για να παραδώσει στη συνέχεια τη θέση του στο πιο σύγχρονο - τότε - Wartburg.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο IFA
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η πόλη του Zwickau στη Γερμανία θεωρούνταν η πατρίδα της Audi και της Horch, που μαζί με την DKW και την Wanderer αποτελούσαν τα 4 μέλη και τους 4 κύκλους της AUTO UNION. Με το τέλος του πολέμου, το Zwickau ανήκε πλέον στην Ανατολική Γερμανία και τα εργοστάσια (ό,τι είχε απομείνει από αυτά) απετέλεσαν πλέον μέρος του κρατικού βιομηχανικού γκρούπ IFA. Αρχικά, η παραγωγή τους περιοριζόταν σε αγροτικά μηχανήματα, φορτηγά και μοτοσικλέτες, ενώ η κατασκευή των επιβατικών αυτοκινήτων ξεκίνησε το 1949 με το IFA F-8, ένα προπολεμικό μοντέλο της DKW, με 2-κύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και μπροστινή κίνηση, που έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1955. Παράλληλα όμως εξελίχθηκε και ένα διαφορετικό μοντέλο, βασισμένο και αυτό σε προπολεμική δουλειά της DKW, που τελικά κυκλοφόρησε τόσο από την ίδια την DKW, όσο και από την IFA, και ονομάστηκε F-9. Διέθετε αεροδυναμικό αμάξωμα, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις sedan, cabrio και station και διέθετε νέο 3-κύλινδρο κινητήρα 900 κ.ε., που με ιπποδύναμη 30 PS επέτρεπε στο βάρους 870 κιλών αμάξωμα, να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1955, για να παραδώσει στη συνέχεια τη θέση του στο πιο σύγχρονο - τότε - Wartburg.
-
Δημιουργός
Ifa
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία