Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Αυτοκίνητο Volvo 444

Αυτοκίνητο Volvo 444
Αν και η Volvo ήταν ήδη γνωστή για τα αξιόλογα αυτοκίνητα της από το 1927, εδραίωσε τη φήμη της, ως αξιόπιστου κατασκευαστή, με τη σειρά PV. Κατά τη διάρκεια του Β΄ Π. Πολέμου, η διεύθυνση του εργοστασίου αποφάσισε την παραγωγή ενός μικρότερου αυτοκινήτου λόγω των περιορισμένων διαθέσιμων υλικών. Επιπλέον, το νέο αυτοκίνητο θα έπρεπε να μπορεί να ταξιδεύει με ευκολία στους κακοτράχηλους και πολλές φορές παγωμένους δρόμους, όχι μόνον της Σκανδιναβίας, αλλά και οπουδήποτε αλλού. Το Σεπτέμβριο του 1944, παρουσιάστηκε το PV 444 στο Royal Tennis Hall της Στοκχόλμης, μαζί με όλη τη σειρά αυτοκινήτων της εταιρίας. Σχεδόν 150.000 άτομα επισκέφθηκαν την έκθεση -στις 10 ημέρες της διάρκειας της- για να δουν το 444, που ουσιαστικά ήταν το πρώτο προσιτό "λαϊκό αυτοκίνητο" της Volvo, καθώς η τιμή του, 4800 κορώνες, ήταν ιδιαίτερα δελεαστική. Υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo με αυτοφερόμενο αμάξωμα, το πρώτο με 4-κύλινδρο κινητήρα των 1.414 κ.ε. στην αρχή και αργότερα των 1.580 κ.ε. και το πρώτο με παρμπρίζ ασφαλείας. Σχεδιαστικά, οι επιρροές από τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ήταν εμφανείς, κυρίως από τα προπολεμικά Ford και Chevrolet. Η μαζική του παραγωγή ουσιαστικά ξεκίνησε το 1947 με στόχο τα 8.000 τεμάχια, αλλά οι 10.000 παραγγελίες των πρώτων ημερών, ανέβασαν κατά πολύ το στόχο. Το 444 συνέχισε να είναι δημοφιλές μέχρι το 1958, έχοντας δεχθεί σε αυτά τα χρόνια αρκετές βελτιώσεις, προτού παραδώσει τη σκυτάλη στο παραπλήσιο αισθητικά, αλλά πιο εξελιγμένο PV 544 και αφού ήδη είχαν κατασκευαστεί συνολικά 196.005 μονάδες.
  • Τίτλος
    Αυτοκίνητο Volvo 444
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Αν και η Volvo ήταν ήδη γνωστή για τα αξιόλογα αυτοκίνητα της από το 1927, εδραίωσε τη φήμη της, ως αξιόπιστου κατασκευαστή, με τη σειρά PV. Κατά τη διάρκεια του Β΄ Π. Πολέμου, η διεύθυνση του εργοστασίου αποφάσισε την παραγωγή ενός μικρότερου αυτοκινήτου λόγω των περιορισμένων διαθέσιμων υλικών. Επιπλέον, το νέο αυτοκίνητο θα έπρεπε να μπορεί να ταξιδεύει με ευκολία στους κακοτράχηλους και πολλές φορές παγωμένους δρόμους, όχι μόνον της Σκανδιναβίας, αλλά και οπουδήποτε αλλού. Το Σεπτέμβριο του 1944, παρουσιάστηκε το PV 444 στο Royal Tennis Hall της Στοκχόλμης, μαζί με όλη τη σειρά αυτοκινήτων της εταιρίας. Σχεδόν 150.000 άτομα επισκέφθηκαν την έκθεση -στις 10 ημέρες της διάρκειας της- για να δουν το 444, που ουσιαστικά ήταν το πρώτο προσιτό "λαϊκό αυτοκίνητο" της Volvo, καθώς η τιμή του, 4800 κορώνες, ήταν ιδιαίτερα δελεαστική. Υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo με αυτοφερόμενο αμάξωμα, το πρώτο με 4-κύλινδρο κινητήρα των 1.414 κ.ε. στην αρχή και αργότερα των 1.580 κ.ε. και το πρώτο με παρμπρίζ ασφαλείας. Σχεδιαστικά, οι επιρροές από τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ήταν εμφανείς, κυρίως από τα προπολεμικά Ford και Chevrolet. Η μαζική του παραγωγή ουσιαστικά ξεκίνησε το 1947 με στόχο τα 8.000 τεμάχια, αλλά οι 10.000 παραγγελίες των πρώτων ημερών, ανέβασαν κατά πολύ το στόχο. Το 444 συνέχισε να είναι δημοφιλές μέχρι το 1958, έχοντας δεχθεί σε αυτά τα χρόνια αρκετές βελτιώσεις, προτού παραδώσει τη σκυτάλη στο παραπλήσιο αισθητικά, αλλά πιο εξελιγμένο PV 544 και αφού ήδη είχαν κατασκευαστεί συνολικά 196.005 μονάδες.
  • Δημιουργός
    Volvo
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία