ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BMW 600
Η Isetta υπήρξε για την BMW σίγουρα μεγάλη επιτυχία, δεν θα μπορούσε όμως να είναι το μοντέλο που θα είχε διαρκώς υψηλές πωλήσεις. Πολύ περισσότερο μάλιστα, από τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είχε αρχίσει να προσφέρει πιο "αληθινά" μικρά αυτοκίνητα, με χώρους για τέσσερα άτομα και χωρίς ιδιαίτερα υψηλότερες τιμές. Η BMW κατάλαβε έγκαιρα τη νέα αγοραστική τάση και η άμεση απάντηση της ήταν το "600". Στην πραγματικότητα επρόκειτο για μια μεγάλη Isetta, που έπαιρνε πλέον κίνηση από τον δικύλινδρο κινητήρα boxer της μοτοσικλέτας R-67 των 582 κ.ε. Μετά τις σχεδιαστικές επεμβάσεις του G. Michelotti, η επίσημη παρουσίαση έγινε τον Αύγουστο του 1957, με την προσθήκη της μιας και μοναδικής πίσω πόρτας, για την είσοδο/έξοδο στο πίσω κάθισμα, ενώ η εμπρός πόρτα είχε παραμείνει ακριβώς ίδια με αυτήν της Isetta. Το νέο σχήμα του οχήματος, η καλύτερη ευστάθεια με την τοποθέτηση των τροχών στις τέσσερις άκρες, η αυξημένη ιπποδύναμη και ο πιο ήσυχος κινητήρας, καθιστούσαν το "600" πολύ κοντά στην έννοια του "πραγματικού" αυτοκινήτου, που μπορούσε να φιλοξενήσει και να ταξιδέψει μια ολόκληρη οικογένεια. Ακόμη, υπήρχε και η έκδοση με αυτόματο σασμάν Saxomat, κατόπιν παραγγελίας. Όμως η BMW ήδη από τα μέσα του 1958 είχε ετοιμάσει τα σχέδια για το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της, το "700". Έτσι, όταν άρχισε η παραγωγή του, το 1959, σήμανε το τέλος για το "600", έχοντας κυκλοφορήσει σε 34.813 αντίτυπα.
-
Τίτλος
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BMW 600
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Η Isetta υπήρξε για την BMW σίγουρα μεγάλη επιτυχία, δεν θα μπορούσε όμως να είναι το μοντέλο που θα είχε διαρκώς υψηλές πωλήσεις. Πολύ περισσότερο μάλιστα, από τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είχε αρχίσει να προσφέρει πιο "αληθινά" μικρά αυτοκίνητα, με χώρους για τέσσερα άτομα και χωρίς ιδιαίτερα υψηλότερες τιμές. Η BMW κατάλαβε έγκαιρα τη νέα αγοραστική τάση και η άμεση απάντηση της ήταν το "600". Στην πραγματικότητα επρόκειτο για μια μεγάλη Isetta, που έπαιρνε πλέον κίνηση από τον δικύλινδρο κινητήρα boxer της μοτοσικλέτας R-67 των 582 κ.ε. Μετά τις σχεδιαστικές επεμβάσεις του G. Michelotti, η επίσημη παρουσίαση έγινε τον Αύγουστο του 1957, με την προσθήκη της μιας και μοναδικής πίσω πόρτας, για την είσοδο/έξοδο στο πίσω κάθισμα, ενώ η εμπρός πόρτα είχε παραμείνει ακριβώς ίδια με αυτήν της Isetta. Το νέο σχήμα του οχήματος, η καλύτερη ευστάθεια με την τοποθέτηση των τροχών στις τέσσερις άκρες, η αυξημένη ιπποδύναμη και ο πιο ήσυχος κινητήρας, καθιστούσαν το "600" πολύ κοντά στην έννοια του "πραγματικού" αυτοκινήτου, που μπορούσε να φιλοξενήσει και να ταξιδέψει μια ολόκληρη οικογένεια. Ακόμη, υπήρχε και η έκδοση με αυτόματο σασμάν Saxomat, κατόπιν παραγγελίας. Όμως η BMW ήδη από τα μέσα του 1958 είχε ετοιμάσει τα σχέδια για το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της, το "700". Έτσι, όταν άρχισε η παραγωγή του, το 1959, σήμανε το τέλος για το "600", έχοντας κυκλοφορήσει σε 34.813 αντίτυπα.
-
Δημιουργός
BMW
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
1957-01-01
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία