Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BMW 600

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BMW 600
Η Isetta υπήρξε για την BMW σίγουρα μεγάλη επιτυχία, δεν θα μπορούσε όμως να είναι το μοντέλο που θα είχε διαρκώς υψηλές πωλήσεις. Πολύ περισσότερο μάλιστα, από τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είχε αρχίσει να προσφέρει πιο "αληθινά" μικρά αυτοκίνητα, με χώρους για τέσσερα άτομα και χωρίς ιδιαίτερα υψηλότερες τιμές. Η BMW κατάλαβε έγκαιρα τη νέα αγοραστική τάση και η άμεση απάντηση της ήταν το "600". Στην πραγματικότητα επρόκειτο για μια μεγάλη Isetta, που έπαιρνε πλέον κίνηση από τον δικύλινδρο κινητήρα boxer της μοτοσικλέτας R-67 των 582 κ.ε. Μετά τις σχεδιαστικές επεμβάσεις του G. Michelotti, η επίσημη παρουσίαση έγινε τον Αύγουστο του 1957, με την προσθήκη της μιας και μοναδικής πίσω πόρτας, για την είσοδο/έξοδο στο πίσω κάθισμα, ενώ η εμπρός πόρτα είχε παραμείνει ακριβώς ίδια με αυτήν της Isetta. Το νέο σχήμα του οχήματος, η καλύτερη ευστάθεια με την τοποθέτηση των τροχών στις τέσσερις άκρες, η αυξημένη ιπποδύναμη και ο πιο ήσυχος κινητήρας, καθιστούσαν το "600" πολύ κοντά στην έννοια του "πραγματικού" αυτοκινήτου, που μπορούσε να φιλοξενήσει και να ταξιδέψει μια ολόκληρη οικογένεια. Ακόμη, υπήρχε και η έκδοση με αυτόματο σασμάν Saxomat, κατόπιν παραγγελίας. Όμως η BMW ήδη από τα μέσα του 1958 είχε ετοιμάσει τα σχέδια για το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της, το "700". Έτσι, όταν άρχισε η παραγωγή του, το 1959, σήμανε το τέλος για το "600", έχοντας κυκλοφορήσει σε 34.813 αντίτυπα.
  • Τίτλος
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BMW 600
  • Τύπος
    Αυτοκίνητο
  • Θέμα
    Αυτοκίνητο
  • Περιγραφή
    Η Isetta υπήρξε για την BMW σίγουρα μεγάλη επιτυχία, δεν θα μπορούσε όμως να είναι το μοντέλο που θα είχε διαρκώς υψηλές πωλήσεις. Πολύ περισσότερο μάλιστα, από τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είχε αρχίσει να προσφέρει πιο "αληθινά" μικρά αυτοκίνητα, με χώρους για τέσσερα άτομα και χωρίς ιδιαίτερα υψηλότερες τιμές. Η BMW κατάλαβε έγκαιρα τη νέα αγοραστική τάση και η άμεση απάντηση της ήταν το "600". Στην πραγματικότητα επρόκειτο για μια μεγάλη Isetta, που έπαιρνε πλέον κίνηση από τον δικύλινδρο κινητήρα boxer της μοτοσικλέτας R-67 των 582 κ.ε. Μετά τις σχεδιαστικές επεμβάσεις του G. Michelotti, η επίσημη παρουσίαση έγινε τον Αύγουστο του 1957, με την προσθήκη της μιας και μοναδικής πίσω πόρτας, για την είσοδο/έξοδο στο πίσω κάθισμα, ενώ η εμπρός πόρτα είχε παραμείνει ακριβώς ίδια με αυτήν της Isetta. Το νέο σχήμα του οχήματος, η καλύτερη ευστάθεια με την τοποθέτηση των τροχών στις τέσσερις άκρες, η αυξημένη ιπποδύναμη και ο πιο ήσυχος κινητήρας, καθιστούσαν το "600" πολύ κοντά στην έννοια του "πραγματικού" αυτοκινήτου, που μπορούσε να φιλοξενήσει και να ταξιδέψει μια ολόκληρη οικογένεια. Ακόμη, υπήρχε και η έκδοση με αυτόματο σασμάν Saxomat, κατόπιν παραγγελίας. Όμως η BMW ήδη από τα μέσα του 1958 είχε ετοιμάσει τα σχέδια για το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της, το "700". Έτσι, όταν άρχισε η παραγωγή του, το 1959, σήμανε το τέλος για το "600", έχοντας κυκλοφορήσει σε 34.813 αντίτυπα.
  • Δημιουργός
    BMW
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
  • Ημερομηνία
    1957-01-01
  • Συνεισφέρων
  • Δικαιώματα
    http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
  • Σχέση
  • Μορφή
    Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία