Αυτοκίνητο Opel Kapitan
Το Kapitan ήταν το μοντέλο της Opel που διαδέχθηκε το 1939 το Super Six, συνεχίζοντας την παράδοση σε αυτή την κατηγορία των αυτοκινήτων. Ήταν διαθέσιμο σε διάφορες παραλλαγές, με πιο δημοφιλή την τετράθυρη. Συχνά το αποκαλούσαν "baby Chevrolet" αφού ούτως ή άλλως οι δεσμοί της Opel με την General Motors μετρούσαν χρόνια πριν και τα αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί με σαφείς αμερικανικές επιρροές. Ο επερχόμενος Β' Παγκόσμιος Πόλεμος σταμάτησε ουσιαστικά την κατασκευή του μοντέλου (αλλά και των υπόλοιπων επιβατικών), ενώ οι βομβαρδισμοί του εργοστασίου που ακολούθησαν δεν επέτρεψαν την επανέναρξη της παραγωγής, μέχρι τον Δεκέμβριο του 1947, με πρώτο μοντέλο το "ανανεωμένο" Olympia. To Kapitan κυκλοφόρησε εκ νέου το 1948, όταν η οικονομική κατάσταση της χώρας (και όχι μόνον) ήταν πλέον τέτοια, ώστε να υπάρχει αγοραστικό κοινό και για πιο ακριβά αυτοκίνητα, με μόνη ουσιαστική διαφορά από το προπολεμικό μοντέλο, το σχήμα την εμπρός φανών. Διέθετε 6-κύλινδρο μοτέρ με 2.473 κ.ε., με τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, ηλεκτρικό κύκλωμα 6 Volt και προσφερόταν αποκλειστικά σε τετράθυρη έκδοση. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1951, δίνοντας τη θέση του στο επόμενο μοντέλο της σειράς και αφού είχε ήδη πουλήσει 17.470 αντίτυπα.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Opel Kapitan
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Το Kapitan ήταν το μοντέλο της Opel που διαδέχθηκε το 1939 το Super Six, συνεχίζοντας την παράδοση σε αυτή την κατηγορία των αυτοκινήτων. Ήταν διαθέσιμο σε διάφορες παραλλαγές, με πιο δημοφιλή την τετράθυρη. Συχνά το αποκαλούσαν "baby Chevrolet" αφού ούτως ή άλλως οι δεσμοί της Opel με την General Motors μετρούσαν χρόνια πριν και τα αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί με σαφείς αμερικανικές επιρροές. Ο επερχόμενος Β' Παγκόσμιος Πόλεμος σταμάτησε ουσιαστικά την κατασκευή του μοντέλου (αλλά και των υπόλοιπων επιβατικών), ενώ οι βομβαρδισμοί του εργοστασίου που ακολούθησαν δεν επέτρεψαν την επανέναρξη της παραγωγής, μέχρι τον Δεκέμβριο του 1947, με πρώτο μοντέλο το "ανανεωμένο" Olympia. To Kapitan κυκλοφόρησε εκ νέου το 1948, όταν η οικονομική κατάσταση της χώρας (και όχι μόνον) ήταν πλέον τέτοια, ώστε να υπάρχει αγοραστικό κοινό και για πιο ακριβά αυτοκίνητα, με μόνη ουσιαστική διαφορά από το προπολεμικό μοντέλο, το σχήμα την εμπρός φανών. Διέθετε 6-κύλινδρο μοτέρ με 2.473 κ.ε., με τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, ηλεκτρικό κύκλωμα 6 Volt και προσφερόταν αποκλειστικά σε τετράθυρη έκδοση. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1951, δίνοντας τη θέση του στο επόμενο μοντέλο της σειράς και αφού είχε ήδη πουλήσει 17.470 αντίτυπα.
-
Δημιουργός
Opel
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία