Αυτοκίνητο Peugeot 403
Σχεδιασμένο από τον Pinin Farina, αλλά και με επιμέρους παρεμβάσεις από τους ανθρώπους της Peugeot, το "403" υπήρξε εξ αρχής ένα ελκυστικό, πρακτικό, σύγχρονο για την εποχή του και σε λογική τιμή αυτοκίνητο. Μοιραζόταν αρκετά εξαρτήματα με το παλαιότερο "203", έχοντας όμως μεγαλύτερο μεταξόνιο και αμάξωμα "τριών όγκων". Τα αναδιπλούμενα καθίσματα έδιναν την - ασυνήθιστη τότε - δυνατότητα να γίνονται κρεβάτια, με το καλοριφέρ να αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, ενώ στα προαιρετικά συμπεριλαμβανόταν το ραδιόφωνο και η συρόμενη οροφή. Διέθετε αρχικά κινητήρα με 1498 κ.ε. και 58 ίππους, είχε κίνηση στους πίσω τροχούς και τα φρένα ήταν ταμπούρα, χωρίς υποστήριξη σερβό. Ένα χρόνο αργότερα, το 1956, η σειρά εμπλουτίστηκε με τις εκδόσεις Decapotable (cabriolet), Grand Luxe και Station Wagon (τόσο σαν εμπορικό, όσο και σαν 8-θέσιο οικογενειακό). Το 1959 προστέθηκε και ο κινητήρας diesel των 1816 κ.ε. με 55 ίππους, που ήταν διαθέσιμος για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ το "403-Β" που ακολούθησε, απετέλεσε τη βελτιωμένη έκδοση του βασικού μοντέλου, όπου με αυξημένη τη συμπίεση, η ιπποδύναμη έφθανε τα 65 bhp. To 1960, με τη διακοπή της παραγωγής του "203", κυκλοφόρησε και μια "φτωχότερη" έκδοση του "403" με τον κινητήρα των 1290 κ.ε. και των 54 ίππων, ενώ από το 1962 οι εκδόσεις station αντικαταστάθηκαν από τις αντίστοιχες του "404" ( που ήδη ήταν σε παραγωγή από το 1960 ). Το τέλος της παραγωγής του "403" έφθασε τον Οκτώβριο του 1966, έχοντας κατασκευαστεί περισσότερα από 850.000 saloon, με το συνολικό αριθμό των κάθε είδους εκδόσεων στις 1.214.130 μονάδες.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Peugeot 403
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Σχεδιασμένο από τον Pinin Farina, αλλά και με επιμέρους παρεμβάσεις από τους ανθρώπους της Peugeot, το "403" υπήρξε εξ αρχής ένα ελκυστικό, πρακτικό, σύγχρονο για την εποχή του και σε λογική τιμή αυτοκίνητο. Μοιραζόταν αρκετά εξαρτήματα με το παλαιότερο "203", έχοντας όμως μεγαλύτερο μεταξόνιο και αμάξωμα "τριών όγκων". Τα αναδιπλούμενα καθίσματα έδιναν την - ασυνήθιστη τότε - δυνατότητα να γίνονται κρεβάτια, με το καλοριφέρ να αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, ενώ στα προαιρετικά συμπεριλαμβανόταν το ραδιόφωνο και η συρόμενη οροφή. Διέθετε αρχικά κινητήρα με 1498 κ.ε. και 58 ίππους, είχε κίνηση στους πίσω τροχούς και τα φρένα ήταν ταμπούρα, χωρίς υποστήριξη σερβό. Ένα χρόνο αργότερα, το 1956, η σειρά εμπλουτίστηκε με τις εκδόσεις Decapotable (cabriolet), Grand Luxe και Station Wagon (τόσο σαν εμπορικό, όσο και σαν 8-θέσιο οικογενειακό). Το 1959 προστέθηκε και ο κινητήρας diesel των 1816 κ.ε. με 55 ίππους, που ήταν διαθέσιμος για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ το "403-Β" που ακολούθησε, απετέλεσε τη βελτιωμένη έκδοση του βασικού μοντέλου, όπου με αυξημένη τη συμπίεση, η ιπποδύναμη έφθανε τα 65 bhp. To 1960, με τη διακοπή της παραγωγής του "203", κυκλοφόρησε και μια "φτωχότερη" έκδοση του "403" με τον κινητήρα των 1290 κ.ε. και των 54 ίππων, ενώ από το 1962 οι εκδόσεις station αντικαταστάθηκαν από τις αντίστοιχες του "404" ( που ήδη ήταν σε παραγωγή από το 1960 ). Το τέλος της παραγωγής του "403" έφθασε τον Οκτώβριο του 1966, έχοντας κατασκευαστεί περισσότερα από 850.000 saloon, με το συνολικό αριθμό των κάθε είδους εκδόσεων στις 1.214.130 μονάδες.
-
Δημιουργός
Peugeot
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία