Αυτοκίνητο Ford Zephyr
Παρά τις πολύ καλές πωλήσεις των πρώτων Consul και Zephyr, η Ford απεφάσισε το 1956 την ανανέωση τους, παρουσιάζοντας τη σειρά Mk II. Με αμάξωμα μεγαλύτερων διαστάσεων και πιο ευρύχωρο εσωτερικό, έδειχναν τις σαφείς σχεδιαστικές επιρροές που είχαν από τα αμερικάνικα αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου. Οι κινητήρες είχαν επίσης αυξημένα κυβικά, σε σχέση με αυτούς των μοντέλων που αντικαθιστούσαν, και για μεν τη σειρά Consul (204 Ε) υπήρχε το νέο 4-κύλινδρο μοτέρ των 1.703 κ.ε., για δε τη σειρά Zephyr (206 E) τo 6-κύλινδρο των 2.553 κ.ε. Κατασκευαζόταν σε εκδόσεις 4-θυρου saloon, 2-θυρου cabrio, αλλά και 5-θυρου station. To 1959 κυκλοφόρησε μια ανανεωμένη έκδοση τους, με πιο χαμηλές γραμμές οροφής, αποκτώντας πλέον τα μοντέλα το διακριτικό τίτλο "low-line". Η παραγωγή για όλους τους τύπους ολοκληρώθηκε το 1962, με 371.585 και 350.244 μονάδες για τα saloon των δύο μοντέλων και 9.398 και 5.139 μονάδες για τα αντίστοιχα cabrio.
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
http://hdl.handle.net/11609/001-02141
gre
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
2015-04-17
IMAGE
Ford Motor CoΑυτοκίνητοΑυτοκίνητοΜεγάλη Βρετανία
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης