Αυτοκίνητο Toyota Corolla
Μετά την επιτυχία του Publica, του πρώτου αυτοκινήτου που είχε λανσάρει η Toyota το 1960, ήταν επόμενο να ακολουθήσει η παρουσίαση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, μεγαλύτερης κατηγορίας. Η διαφορά θα ήταν όχι μόνο στις διαστάσεις, αλλά και στην άνεση, διατηρώντας όμως το αυτοκίνητο σε ικανοποιητική τιμή πώλησης και με κόστος συντήρησης ανάλογο ενός μικρού αυτοκινήτου. Όπως μάλιστα είχε δηλώσει και ο υπεύθυνος μηχανικός του προγράμματος, "επιθυμούσαμε να είναι ο τύπος του αυτοκινήτου, που οι ιδιοκτήτες του θα ήθελαν να συνεχίσουν να το οδηγούν για καιρό". Ο καινούριος σχεδιασμός δεν αφορούσε μόνο την δυναμική και κομψή εμφάνιση, αλλά και έναν νέο κινητήρα, που πήρε την κωδική ονομασία Type K. Το καινούριο αυτοκίνητο Corolla (που σημαίνει "τα πέταλα του άνθους"). Αν και αρχικά η μηχανή είχε σχεδιαστεί στα 1.000 κ.ε., σύντομα αποφασίστηκε να αυξηθεί ο κυβισμός στα 1.100. Για την παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, κατασκευάστηκε ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο, με δυνατότητα κατασκευής 20.000 μονάδων το μήνα, νούμερο εξωπραγματικό για εκείνη την εποχή. Παράλληλα ακολούθησε και μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τότε στην Ιαπωνία. Με βασικό σλόγκαν "τα 100 επιπλέον κυβικά δίνουν πρόσθετη άνεση", το Corolla, από το Νοέμβριο του 1966 που βγήκε στην αγορά, αναδείχθηκε σε best-seller της κατηγορίας του. Παρέμεινε στην παραγωγή για μια πενταετία, τη συνηθισμένη περίοδο "ζωής", τότε, ενός ιαπωνικού μοντέλου. Κατασκευαζόταν σε 2-θυρες, 4-θυρες και station εκδόσεις και έκλεισε τον κύκλο του έχοντας συμπληρώσει ένα σύνολο 859.000 μονάδων. Βέβαια η παραγωγή του συνεχίστηκε με διάφορες βελτιώσεις και εκδόσεις μέχρι σήμερα. Το 1997 ξεπέρασε σε πωλήσεις το Beetle της Volkswagen και μέχρι σήμερα (2017) κατέχει τον τίτλο του αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Toyota Corolla
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Μετά την επιτυχία του Publica, του πρώτου αυτοκινήτου που είχε λανσάρει η Toyota το 1960, ήταν επόμενο να ακολουθήσει η παρουσίαση ενός καινούργιου αυτοκινήτου, μεγαλύτερης κατηγορίας. Η διαφορά θα ήταν όχι μόνο στις διαστάσεις, αλλά και στην άνεση, διατηρώντας όμως το αυτοκίνητο σε ικανοποιητική τιμή πώλησης και με κόστος συντήρησης ανάλογο ενός μικρού αυτοκινήτου. Όπως μάλιστα είχε δηλώσει και ο υπεύθυνος μηχανικός του προγράμματος, "επιθυμούσαμε να είναι ο τύπος του αυτοκινήτου, που οι ιδιοκτήτες του θα ήθελαν να συνεχίσουν να το οδηγούν για καιρό". Ο καινούριος σχεδιασμός δεν αφορούσε μόνο την δυναμική και κομψή εμφάνιση, αλλά και έναν νέο κινητήρα, που πήρε την κωδική ονομασία Type K. Το καινούριο αυτοκίνητο Corolla (που σημαίνει "τα πέταλα του άνθους"). Αν και αρχικά η μηχανή είχε σχεδιαστεί στα 1.000 κ.ε., σύντομα αποφασίστηκε να αυξηθεί ο κυβισμός στα 1.100. Για την παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, κατασκευάστηκε ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο, με δυνατότητα κατασκευής 20.000 μονάδων το μήνα, νούμερο εξωπραγματικό για εκείνη την εποχή. Παράλληλα ακολούθησε και μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τότε στην Ιαπωνία. Με βασικό σλόγκαν "τα 100 επιπλέον κυβικά δίνουν πρόσθετη άνεση", το Corolla, από το Νοέμβριο του 1966 που βγήκε στην αγορά, αναδείχθηκε σε best-seller της κατηγορίας του. Παρέμεινε στην παραγωγή για μια πενταετία, τη συνηθισμένη περίοδο "ζωής", τότε, ενός ιαπωνικού μοντέλου. Κατασκευαζόταν σε 2-θυρες, 4-θυρες και station εκδόσεις και έκλεισε τον κύκλο του έχοντας συμπληρώσει ένα σύνολο 859.000 μονάδων. Βέβαια η παραγωγή του συνεχίστηκε με διάφορες βελτιώσεις και εκδόσεις μέχρι σήμερα. Το 1997 ξεπέρασε σε πωλήσεις το Beetle της Volkswagen και μέχρι σήμερα (2017) κατέχει τον τίτλο του αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις.
-
Δημιουργός
Toyota
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία