Αυτοκίνητο Rover 2000
Ξεκινώντας το 1884 με την κατασκευή τρίκυκλων και στη συνέχεια μοτοσικλετών, η Rover παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο το 1904. Στη διάρκεια των ετών κατάφερε να καθιερωθεί σαν ένας από τους σοβαρότερους Βρετανούς κατασκευαστές, ενώ το 1963 ήρθε η στιγμή της "τολμηρότερης" δημιουργία της, που ήταν το μοντέλο "2000". Κερδίζοντας τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1964 (πρώτη χρονιά του θεσμού), αλλά και το Χρυσό Μετάλλιο της ΑΑ (Automobile Association) για τον υψηλό βαθμό ασφάλειας στο σχεδιασμό και την κατασκευή, το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Η εμφάνιση του θεωρήθηκε αρκετά φουτουριστική, θυμίζοντας κάποιο μοντέλο turbo που είχε παρουσιάσει η εταιρία στα τέλη της δεκαετίας του ΄50: έμοιαζε περισσότερο με τα Γαλλικά αυτοκίνητα της εποχής, ξεφεύγοντας αρκετά από την Βρετανική αισθητική. Κυκλοφόρησε με μηχανικό αλλά και με αυτόματο σασμάν. Το 1971 κυκλοφόρησε το μοντέλο "2000 SC" (όπου το SC σήμαινε Single Carb δηλ. μονό καρμπυρατέρ). Το 1973, ύστερα από πωλήσεις 121.072 μονάδων, το ίδιο αμάξωμα δέχθηκε τον μεγαλύτερο κινητήρα των 2.205 κ.ε. αυξάνοντας την ιπποδύναμη από τους 90 στους 98 ίππους, και το διακριτικό τίτλο "2200SC". Το επόμενο μοντέλο ήταν το "2200TC", με διπλό καρμπυρατέρ και 115 ίππους. Μέχρι το 1976, είχαν προστεθεί στη γκάμα τα μοντέλα "3500" και "3500S", με τον θηριώδη V-8 κινητήρα της Buick, των 3.528 κ.ε. (και 150 ίππων για το S), ανοίγοντας το δρόμο για το ξεχωριστό μοντέλο SD1.
-
Τίτλος
Αυτοκίνητο Rover 2000
-
Τύπος
Αυτοκίνητο
-
Θέμα
Αυτοκίνητο
-
Περιγραφή
Ξεκινώντας το 1884 με την κατασκευή τρίκυκλων και στη συνέχεια μοτοσικλετών, η Rover παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο το 1904. Στη διάρκεια των ετών κατάφερε να καθιερωθεί σαν ένας από τους σοβαρότερους Βρετανούς κατασκευαστές, ενώ το 1963 ήρθε η στιγμή της "τολμηρότερης" δημιουργία της, που ήταν το μοντέλο "2000". Κερδίζοντας τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1964 (πρώτη χρονιά του θεσμού), αλλά και το Χρυσό Μετάλλιο της ΑΑ (Automobile Association) για τον υψηλό βαθμό ασφάλειας στο σχεδιασμό και την κατασκευή, το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Η εμφάνιση του θεωρήθηκε αρκετά φουτουριστική, θυμίζοντας κάποιο μοντέλο turbo που είχε παρουσιάσει η εταιρία στα τέλη της δεκαετίας του ΄50: έμοιαζε περισσότερο με τα Γαλλικά αυτοκίνητα της εποχής, ξεφεύγοντας αρκετά από την Βρετανική αισθητική. Κυκλοφόρησε με μηχανικό αλλά και με αυτόματο σασμάν. Το 1971 κυκλοφόρησε το μοντέλο "2000 SC" (όπου το SC σήμαινε Single Carb δηλ. μονό καρμπυρατέρ). Το 1973, ύστερα από πωλήσεις 121.072 μονάδων, το ίδιο αμάξωμα δέχθηκε τον μεγαλύτερο κινητήρα των 2.205 κ.ε. αυξάνοντας την ιπποδύναμη από τους 90 στους 98 ίππους, και το διακριτικό τίτλο "2200SC". Το επόμενο μοντέλο ήταν το "2200TC", με διπλό καρμπυρατέρ και 115 ίππους. Μέχρι το 1976, είχαν προστεθεί στη γκάμα τα μοντέλα "3500" και "3500S", με τον θηριώδη V-8 κινητήρα της Buick, των 3.528 κ.ε. (και 150 ίππων για το S), ανοίγοντας το δρόμο για το ξεχωριστό μοντέλο SD1.
-
Δημιουργός
Rover
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία
-
Ημερομηνία
-
Συνεισφέρων
-
Δικαιώματα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el
-
Σχέση
-
Μορφή
Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία